Na jakim paragrafie księgować różne wydatki za naprawę kserokopiarki?
Pytanie:
Przedszkole zleciło naprawę kserokopiarki. Na fakturze napisano:
- usługa naprawy – 100 zł,
- materiały (rolki, bęben) – 250 zł,
- dojazd – 30 zł.
- Jak poprawnie zaklasyfikować ten wydatek? Czy należy pełną kwotę 380 zł ująć w § 427, ponieważ cała faktura dotyczy naprawy kserokopiarki, czy może rozbić ją na różne paragrafy:
- usługa naprawy: kwota 100 zł – § 427,
- materiały: kwota 250 zł – § 421,
- dojazd: 30 zł – § 430?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych