Na jakim paragrafie księgować różne wydatki za naprawę kserokopiarki?

Pytanie:

Przedszkole zleciło naprawę kserokopiarki. Na fakturze napisano:

  • usługa naprawy – 100 zł,
  • materiały (rolki, bęben) – 250 zł,
  • dojazd – 30 zł.
  • Jak poprawnie zaklasyfikować ten wydatek? Czy należy pełną kwotę 380 zł ująć w § 427, ponieważ cała faktura dotyczy naprawy kserokopiarki, czy może rozbić ją na różne paragrafy:
  • usługa naprawy: kwota 100 zł – § 427,
  • materiały: kwota 250 zł – § 421,
  • dojazd: 30 zł – § 430?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych

ZOBACZ OFERTĘ